Sophie and the Baron
Et tilfeldig møte i utlandet blomstrer opp i et usannsynlig vennskap og samarbeid mellom den legendariske rock 'n' roll-fotografen Baron Wollman og den abstrakte kunstneren Sophie Kipner. Arbeidene deres overskrider epoker og medier, i et lunefullt blikk på magien ved å bare si ja.