Elitealvene: Snøballprotokollen
Julealvene Lanny og Wayne får panikk når juleoppdraget deres ikke går som det skal, og Wayne tror at han er i SKIKKELIG trøbbel med Julenissen så han avslører ved et uhell andre juleflauser.