Shaun the Sheep: Championsheeps
Livet på gården blir et mylder av liv når Shaun, Bitzer og venner arrangerer sin egen sportsekstravaganse. Shaun, Bitzer og vennene konkurrerer om seier i 21 øvelser! Se dem snurre, løpe, sprette, stupe og hoppe til suksess hver gang Bonden snur ryggen til.
Shaun og venner er fulle av sportsspenning og bestemmer seg for å arrangere sin egen konkurranse på gården. Like hardnakkede og fantasifulle som alltid, konkurrerer Shaun og vennene i en serie med spektakulære idrettsøvelser på sitt eget selvbyggede stadion. Med all spenningen og rotet som er i idrett, streber Shaun og venner etter seier, mens de hele tiden sørger for at Bonden ikke vet hva de holder på med.