Maurice's Bar
I 1942, på et tog på vei til ingensteds, minnes en tidligere dragqueen en natt på en av Paris' første skeive barer. Fragmenter av sladrende kunder maner frem den myteomspunne baren og dens mystiske jødisk-algeriske eier.