Meet the Chimps
Meet the Chimps tar med seerne inn i det hemmelige livet i Chimp Haven, et av de største og mest unike naturreservatene i verden. Fristedet på nesten én kvadratkilometer befinner seg dypt i det skogkledde hjertet i Louisiana, og er hjem til omtrent 300 sjimpanser. Denne National Geographic-serien på seks deler dokumenterer sjimpansegruppens opp- og nedturer.
Meet the Chimps tar med seerne inn i det hemmelige livet i Chimp Haven, et av de største og mest unike naturreservatene i verden. Fristedet på nesten én kvadratkilometer befinner seg dypt i det skogkledde hjertet i Louisiana, og er hjem til omtrent 300 sjimpanser. Denne National Geographic-serien på seks deler, dokumenterer denne unike sjimpansegruppen, som har fått en ny sjanse i livet av et personale med grenseløst engasjement og barmhjertighet. Gjennom en sømløs blanding av naturhistorie og observasjonell dokumentarfilmskaping, er sjimpansene – seriens hjerte og sjel – i forgrunnen. Meet the Chimps er et virkelighetsdrama med bredt følelsesspekter, og viser alt som skjer i Chimp Haven, fra allianser, romanser og “bromanser”, til matkrangler, tårer, raserianfall, tøyserier og knuste hjerter.