Når heltene våre ikke er på et oppdrag, hopper Cat Noir på enhver mulighet til å forsøke å få ladybug til å bli forelsket i ham. Men det han ikke vet er at hun kun har øyne for den kjekke Adrien! Vil han fortsatt klare å forføre Ladybug med planene sine, hver mer lite lovende og morsommere enn den andre?