Secret Treasures - L'Assemblée Nationale
Utover de politiske debattene, rommer den franske nasjonalforsamlingen en verden av skjulte skatter. Denne filmen åpner dørene til det franske demokratiets tempel, og avslører den hemmelige kunsten, de delikate verkene og den uventede historien som er skjermet innenfor dens symbolske vegger.