Miraklet på Manhattan
En eldre herremann ved navn Kris Kringle lager opprør når han blir ansatt som julenisse på en Macys-butikk i høytidssesongen.
Høytidssesongen er i full sving når en eldre herremann blir ansatt som julenisse på et kjøpesenter. Han hevder at han heter Kris Kringle og gir alle julestemning – bortsett fra sjefen, Doris Walker. Når Kris blir erklært gal og settes under tiltale, blir alles tro utfordret, og alle, både store og små, må stille seg det evige spørsmålet: Tror du på julenissen?