Love & Other Drugs
En kvinnebedårende legemiddelrepresentant fra Pfizer uten noen retningssans (Jake Gyllenhaal), forelsker seg i en ung kvinne som lider av Parkinsons (Anne Hathaway) i denne fengslende romansen.
Jake Gyllenhaal og Anne Hathaway spiller i denne sexy, hjertesmeltende romansen. Når Maggie (Hathaway), en frilynt ung kvinne i startfasen av Parkinsons, møter en sjarmerende Viagra-selger (Gyllenhaal), hopper de to inn i en affære uten forpliktelser. Men uansett hvor hardt de prøver å holde ting uformelle, ser de ut til å falle under innflytelsen av det ultimate stoffet – kjærlighet!