Hitler's Disastrous Desert War
Axis-styrkene vinner kamper i Nord-Afrika, men i november 1943, kjemper de britiske og amerikanske styrkene tilbake og knuser dem.
Når de britiske styrkene prøver å bekjempe Mussolinis italienske styrker, sender Hitler forsterkninger: Afrika-hæren, ledet av general Rommel. Desert Fox er sterke frem til Montgomery, den britiske kommandøren, lager en plan om å knuse motstanderen. Etter at amerikanerne lander i Nord-Afrike, har Axis-styrkene ikke noe annet valg enn å overgi seg, og ende ørkenkrigen.