Mirakellanding på Hudson-elven
I Mirakellanding på Hudson-elven får du høre den sanne historien om den skremmende og til slutt triumferende nødlandingen av flyvning 1549 i Hudson-elva. Filmen forteller historien til passasjerene og kabinpersonalet ved hjelp av intime og følelsesladde intervjuer samt en stor rekonstruksjon, og viser at selve krasjet kun var begynnelsen på kampen for å overleve.