Elvis & Benny
Bestevennene Elvis og Benny drar på elleville eventyr i en absurd fantasiverden. Fra fyrtårnet i ørkenen må de stadig beskytte seg mot det blå uhyret Sandy, en gigantisk kaninhummer som lurer i dypet. Begge er betatt av den fyrige havfruen Toucane, og når kaoset bryter løs, er det bare formskifteren Babette, en gummiand-engel, som kan redde dagen.
Bestevennene Elvis og Benny drar på elleville eventyr i en fantasiverden full av sprø skapninger. De har en unik humor og er begge hodestups forelsket i den slående vakre, men fyrige sjøhest-havfruen Toucane. De leker trygt over bakken i fyrtårnet sitt, omgitt av skipsvrak i et ørkenlandskap, men under overflaten lurer faren i form av det gigantiske blå kanin-hummer-monsteret Sandy. Heldigvis kommer skytsengelen og formskifteren Babette, formet som en badeand, til unnsetning når de er i fare.