En Langbeint film
Langbein knytter bånd til tenåringssønnen Max på en hysterisk bilferie. På vei til fiskedammen støter de på en rekke uhell og har et komisk møte med Bigfoot. Vil Max lære at det ikke er noe galt i å ligne litt på sin kjære far, selv om han er litt klønete? Spørsmålet blir besvart når Max og Langbein til slutt inntar scenen på en rockekonsert.