Konserter, Musikk
Denne musikkdokumentaren feirer de beste keyboardspillerne, med legender som Keith Emerson, Jon Lord, Rick Wakeman og andre. Filmen viser deres eksepsjonelle talent gjennom opptredener og innsiktsfulle segmenter, og fremhever de unike stilene og bidragene til disse virtuosene.