Playgrounds of the rich and famous
Last Lamborghinien, tørk støv av diamantene dine og tre inn i verdens mest opulente reisemål i "Playgrounds of the Rich and Famous". Fra solkyssede St. Barts til de snødekkede toppene i St. Moritz, via St. Tropez, Hamptons, Monaco og mer, denne overdådige serien trer inn i luksusstedene de über-rike og super-elite kjendisene velger.
Last Lamborghinien, tørk støv av diamantene dine og tre inn i verdens mest opulente reisemål i "Playgrounds of the Rich and Famous". Fra solkyssede St. Barts til de snødekkede toppene i St. Moritz, via St. Tropez, Hamptons, Monaco og mer, denne overdådige serien trer inn i luksusstedene de über-rike og super-elite kjendisene velger. Gjennom øynene til ekte innsidere avslører vi hemmelighetene ved disse eksklusive, dekadente reisemålene, finner ut hva som først tiltrakk verdens mest privilegerte til dem og forteller de beryktede historiene om hva de rike og berømte finner på mens de er der.