LEGO Star Wars: Mandalorianeren
Mandalorianeren og Grogu blir med sine mistilpassete allierte på en storslagen fest hvor heltemotet deres blir feiret. Mens venner underholder de tilstedeværende med historier om eventyrene deres, er en pirattrussel i anmarsj.