Neil Young: In Performance
Denne dokumentaren ser på den legendariske musikken til Neil Young, med fokus på hans ikoniske samarbeid med Crazy Horse. Med sjeldne opptak fra en konsert i 1986 gir den et mektig innblikk i artistens solokarriere og hans varige innvirkning på rock and roll-verdenen.