Anestesilegene Fabienne Roelants og Christine Watremez ved St Luc-klinikken i Brussel, er blant de mest kjente spesialistene innen kirurgisk hypnose. Stemmene deres veileder tankene, og kan gjenoppbygge virkeligheten. Som praktikere pleier de forholdene mellom lege og pasient som ofte blir skadet av moderne medisin, og oppfordrer fantasien vår til å være det sentrale i operasjonssalene.