Antologi, Animasjon
Hvis du kunne fortalt hvilken som helst historie, med hjelp av en gjeng talentfulle kunstnere på Walt Disney Animation Studios, hva ville du lagd? Velkommen til Short Circuit, et eksperimentelt, innovativt program hvor hvem som helst fra studioet kan komme med en idé og bli valgt til å lage sin egen kortfilm.