Death of a Gentleman
To cricketjournalister frykter for fremtiden til sportens mest ærverdige format, og setter i gang en undersøkelse av test-cricketens tilstand. Deres søken etter svar avdekker raskt en omfattende konspirasjon som strekker seg helt til toppen av cricketens maktapparat og truer selve spillets integritet.