Toy Story
Velkommen til en forunderlig verden der lekene leker mens eierne er borte. Møt Woody, Buzz og alle vennene deres i et eventyr fullt av humor, hjertevarme og vennskap.
I en verden der leker har sitt eget liv når ingen mennesker er til stede, tar Toy Story publikum med på en fantastisk reise, for det meste sett gjennom øynene til to rivaliserende leker: Woody, en opptrekkbar cowboy, og Buzz Lightyear, en heltemodig astronaut. Den umake duoen lærer til slutt å sette motsetningene til side når de blir atskilt fra sin eier Andy.