Magileiren
Bli med de unge eventyrerne Darly og Loomis på en dagleir for magiske skapninger på en fantastisk øy. Fra toppen av Melodifjellet til dypet av Den uendelige grotten legger de ut på utrolige eventyr hver dag. Historiene deres blir til nye legender, og de oppdager at den største premien er å ha det gøy og samarbeide med alle vennene sine.