Hamilton
Den filmede versjonen av den originale Broadway-smash-hiten “Hamilton” kombinerer de beste elementene av teater, film og streaming i en forbløffende blanding av hiphop, jazz, R&B og Broadway. Dette revolusjonerende øyeblikket innen teater er historien om den amerikanske grunnlovsfaren Alexander Hamilton, og historien om USA da, fortalt av USA nå.