I denne unike roadmovien drar 50 fremmede til hellige steder i India, og søker et felles grunnlag i sine ulike trosretninger. Inspirert av Meher Baba utforsker de mystikk og åndelighet, og møter utfordringer og nye oppdagelser underveis.