LEGO Pixar: Klossete filmer
Bli med dine yndlings-Pixar-karakterer på eventyr i en verden av LEGO! Syng sammen med Miguel i de dødes land, hjelp Merida og trillingbrødrene hennes med en skikkelig bjørnetjeneste, ta en episk skoletur med Nemo, Marlin og Dory, se Parr-familien prøve å redde nabolaget fra Syndrom, og bli med Taue-Bill når han forbereder Lynet McQueen på sitt neste store race!