Operasjon Bever: Viltkamera
Velkommen til Disney og Pixars “Operasjon bevers” naturkamera, der livet i lysningen går sin vante gang uavhengig av om noen ser på. Det er timevis med sammenhengende, fredelig bildemateriale og lyd fra lysningen. Du vil se løv falle og vann strømme, Loffen loffe rundt, Firfislen Tom være fjollete, kong George fjonge seg, Mabel leve ut drømmen og andre beboere danse som om ingen ser på. Bare ikke si til dem at du så det.