A Short History of the Moors
Maurerne i Granada hersket i nesten 800 år, og nesten like lenge i et større område som ble kjent som maurisk Spania eller Al Andalus. Vi utforsker maurernes rike arkitektoniske arv, dynastiene som bygde et imperium, og hva de etterlot seg.