Når Sabakus bestevenn Bøffel går bort, må han finne seg en ny venn. Han prøver å bli kjent med andre arter, men oppdager at det ikke er så lett som det ser ut. Det blir en humpete reise for Sabaku, men han gir seg ikke før han lykkes.