Askepott III - Den magiske tryllestaven
Prinsesse Askepott lever et perfekt liv, helt til stemoren hennes stjeler Den gode feens tryllestav og stiller tiden tilbake. Hun fjerner prinsens hukommelse og ødelegger Askepotts lykkelige slutt.