folklore: the long pond studio sessions
Taylor Swift, ledsaget av medprodusentene sine, fremfører alle sangene fra det nye albumet "folklore" i denne intimkonserten. Den er filmet i det historiske Long Pond Studios, som fremkaller den nostalgiske og melankolske stemningen fra albumet. Taylor snakker her om hvordan hver sang ble skapt og hva den betyr, mens de spiller inn sin første felles fremføring etter at de fjernproduserte albumet.
Taylor Swift fremfører alle sangene fra det bestselgende albumet "folklore" i en virkelig intim konsert. Ledsaget av medprodusentene Aaron Dessner (The National) og Jack Antonoff (Bleachers), og med en gjesteopptreden av Justin Vernon (Bon Iver), filmet Taylor konserten i det historiske Long Pond Studios i den nordlige delen av staten New York. Dette er omgivelser som fremkaller den nostalgiske og melankolske stemningen fra albumet. Mellom fremføringene snakker hun og samarbeidspartnerne om hvordan hver sang ble skapt og hva den betyr, og forteller også om utfordringene og gledene ved å fjernprodusere denne kritikerroste platen som har satt nye rekorder.