Konserter, Musikk
Los Angeles males lilla når BTS fremfører deres "Permission to Dance"-konsert i SoFi Stadium for første gang på to år. Stadionet stråler av forventning og glede mens utmerkede fremførelser av blant annet "On" og "Permission to Dance" skinner fra scenen. Alt blir brakt til live på skjermen. Atter igjen kan musikkens kraft samle oss.