Kalde Rumper
Denne komiske sagaen er basert på en sann historie om fire atleter fra Jamaica som gjør alt de kan for å konkurrere i bob i vinter-OL. Med få ressurser tilgjengelig og absolutt ingen kunnskap om vinteridrett er veien bratt for denne tropiske troppen som er på tynn is på vei mot gull i Calgary i Canada. De får hjelp fra den amerikanske eks-mesteren Irv, som har vokst på seg en avsky for sporten. Inneholder tobakkskildringer.