The Greatest Game Ever Played
Den sanne historien om amatørgolfspilleren Francis Ouimets usannsynlige seier over verdens beste golfspiller, Harry Vardon, da han ble den første amatøren som vant US Open.
Shia LaBeouf spiller amatørgolfspilleren Francis Ouimet, en arbeiderklasse-ungdom med en tilsynelatende umulig drøm: å konkurrere mot verdens beste spiller, idolet Harry Vardon. Snart, med hjelp fra sin freidige caddy, Eddie, bryter Francis ned alle barrierer med en spennende fremvisning av driv, ferdigheter og sjel ... og utfordrer golfproffen i US Open-mesterskapet. Inneholder tobakkskildring.