I Hate Christian Laettner
Han stod bak et av de mest dramatiske målene i basketballturneringen NCAAs historie. Han er den eneste spilleren som har startet i fire fortløpende Final Fours, og spilte en betydelig rolle i å få Duke til å vinne to nasjonale titler. Han var kjekk, smart og flink i basketball. Så hvorfor har Christian Laettner blitt mislikt av så mange og så lenge?
Han stod bak et av de mest dramatiske målene i basketballturneringen NCAAs historie. Han er den eneste spilleren som har startet i fire fortløpende Final Fours, og spilte en betydelig rolle i å få Duke til å vinne to nasjonale titler. Han var kjekk, smart og flink i basketball. Så hvorfor har Christian Laettner blitt mislikt av så mange og så lenge? Kanskje det var den gangen han tråkket på brystet til en spiller som falt, eller kranglene han hadde med lagkameratene sine, eller at han virket arrogant. Men noen ganger er ikke alt som det ser ut. I Hate Christian Laettner tar oss med bak kulissene for å fortelle den fullstendige historien om pionéren innen college-basketball. Med omfangsrik innsikt i Laettner og hans liv, får du i denne filmen se tidligere usett materiale og perspektiv fra begge sider, samt et ærlig blikk på mannen som av mange ansees som "the Blue Devil Himself".