Alene Hjemme 2: Forlatt i New York
Kevin McCallister er i New York City, og han har nok penger til å forvandle The Big Apple til sin egen lekeplass! Men Kevin er ikke lenge alene. De beryktede bandittene Harry og Marv slikker fortsatt sårene fra deres forrige møte med Kevin, men de er også på vei til New York og planlegger et stort julekupp. Kevin er klar for å ønske dem velkommen med et stort utvalg av feller som de klønete bandittene sent vil glemme!