Se opp
Pensjonert ballongselger Carl Fredrickson, skøyer og drømmer, er klar for sin siste sjanse til høytflyvende spenning. Han knytter tusenvis av ballonger til huset og begir seg av gårde til sitt drømmested. Men Russell, en overivrig åtteårig villmarksspeider er på feil sted til feil tid og blir ufrivillig blindpassasjer. Verdens mest usannsynlige duo når nye høyder og møter fantastiske venner.