Werewolf by Night in Color
Marvel Studios' "Werewolf by Night in Color", nå i farger, finner sted på en mørk og dyster kveld når en hemmelig gjeng med monsterjegere dukker opp fra skyggene og samles i det illevarslende Bloodstone-tempelet etter deres leders dødsfall. Som en underlig og makaber hyllest til lederens liv blir deltakerne kastet inn i en dødelig konkurranse om en mektig relikvie.
Marvel Studios' "Werewolf by Night in Color" presenteres nå i sterke farger, og finner sted på en mørk og dyster kveld når en hemmelig gjeng med monsterjegere dukker opp fra skyggene og samles i det illevarslende Bloodstone-tempelet etter deres leders dødsfall. Som en underlig og makaber hyllest til lederens liv blir deltakerne kastet inn i en dødelig konkurranse om en mektig relikvie, en jakt som til slutt fører fram til et farlig monster. Inspirerert av skrekkfilmer på 1930- og 40-tallet fremkaller denne gyseren skrekk og frykt, med massevis av spenning og redsel mens vi utforsker et nytt hjørne av Marvel Cinematic Universe.