Moon Knight
Når Steven Grant, en forsiktig gavebutikk-ansatt, blir plaget av blackouter og minner fra et annet liv, oppdager han at han har dissosiativ personlighetsforstyrrelse og deler kropp med leiesoldaten Marc Spector. Mens Steven/Marcs fiender nærmer seg, må de navigere de sammensatte idenitetene sine mens de kastes ut i et dødelig mysterium blant Egypts mektige guder.