Hawkeye
Marvel Studios' "Hawkeye" er en original ny serie satt i New York City etter glimtet, der den tidligere Avengeren Clint Barton, også kjent som Hawkeye, har et tilsynelatende enkelt oppdrag: komme seg tilbake til familien sin til jul. Men når en trussel fra fortiden hans dukker opp, slår Hawkeye seg motvillig sammen med Kate Bishop, en 22 år gammel talentfull bueskytter og hans største fan, for å løse en kriminell konspirasjon.