May It Please the Court
Noh Chakhee, toppadvokaten til advokatfirmaet Jangsan blir offentlig forsvarer over natten. I denne kriminalserien kommer hun i kontakt med en annen eksentrisk offentlig forsvarer, Jwa Sibaek, mens hun håndterer en seriemordsak. Følgende inneholder beskrivelser av selvmordstanker. Seerdiskresjon anbefales.