Deep State
Deep State er en rå, intens og svært avhengighetsskapende spionthriller som vil holde deg på kanten av setet og stille spørsmål med ethvert scenario, hver handling og hvert motiv. Hvem har egentlig kontrollen? Hvem trekker i trådene? Hva er sannheten, og hva må gjøres for å avdekke den?
Deep State er en glimrende internasjonal spionthriller sentrert rundt Max Easton, en tidligere spion som blir brakt tilbake i felten for å hevne sin sønns død (som hadde fulgt i fotsporene hans), for bare å oppdage at han er i hjertet av en fordekt informasjonskrig og en konspirasjon for å dra fordel av kaos i Midtøsten.