The Veil
En spionthriller som utforsker det overraskende og anspente forholdet mellom to kvinner spiller et dødelig spill av sannhet og løgner på veien fra Istanbul til Paris og London; i skyggene jobber CIA og DGSE sammen for å avverge potensiell katastrofe.