Futurama
Matt Groenings morsomme animerte serie om et pizzabud ved navn Fry som utilsiktet blir kryogenisk frosset ned i 1999, og våkner opp 1000 år senere til en bold, ny verden - som på mange måter ikke har gått mye videre etter det 20. århundre.