Iwájú
Denne originale animasjonsserien er satt til futuristiske Lagos, Nigeria, og er en spennende historie om Tola, en ung jente fra den velstående øya, og hennes tekniske gode bestevenn, Kole, mens de oppdager hemmelighetene og farene ved deres forskjellige verdener. «Iwájú» er et unikt samarbeid mellom Disney og underholdningsselskapet Kugali.
I et samarbeid som er det første i sitt slag, slår Walt Disney Animation Studios seg sammen med Kugali med en animert serie satt i et futuristisk Lagos, Nigeria. Denne spennende historien følger Tola, en ung jente fra den velstående øya, og hennes beste venn, Kole, en selvlært teknologiekspert, mens de oppdager hemmelighetene og farene som er skjult i deres forskjellige verdener. Kugali-filmskaperne Olufikayo Ziki Adeola, Hamid Ibrahim og Toluwalakin Olowofoyeku tar seerne med på en unik reise inn i Iwájús verden, fullstappet med unike visuelle elementer og teknologiske fremskritt inspirert av Lagos.