Baymax!
Fra Walt Disney Animation Studios kommer "Baymax!" Vi er tilbake i den fantastiske byen San Fransokyo der den alltid vennlige, oppblåsbare og ekstraordinære helsetjenesteroboten Baymax drar rundt i byen og gjør det han ble programmert til å gjøre best: hjelper andre. Serien på seks episoder introduserer nye karakterer som trenger Baymax sin særegne helsehjelp, på flere måter enn de tror.