Mike
MIKE utforsker den dynamiske og kontroversielle historien om Mike Tyson. Denne begrensede serien på 8 episoder utforsker de kaotiske oppturene og nedturene i Tysons boksekarriere og personlige liv – fra å være en elsket global atlet til å være en paria og tilbake igjen. Ved å fokusere linsen på Mike Tyson utforsker serien klasse i Amerika, rase i Amerika, berømmelse og pressens makt, misogyni, rikdomsskillet, løftet om Den amerikanske drømmen og til slutt vår egen rolle i å forme Mikes historie.