Mission: Yozakura Family
En familie som er langt fra ordinær! Videregående elev Taiyo Asano, den "ultimate introvert", mistet familien sin i en tragisk ulykke. Den eneste han kunne snakke med er barndomsvennen Mutsumi Yozakura, som holder på en vill hemmelighet som arvingen i en spionfamilie. Broren hennes, Kyoichiro, en dyktig spion, retter seg mot Taiyo. For å redde seg selv, sier Taiyo ja til å gifte seg med Mutsumi og bli med i Yozakura-familien, og setter med det ut på et oppdrag uten sidestykke!