GANNIBAL
Etter en alvorlig hendelse tar politibetjent Daigo Agawa med seg kona og datteren og flytter til den lille fjellandsbyen Kuge. Det virker som det perfekte stedet for å komme seg etter hendelsen, til tross for at forgjengeren forsvant på mystisk vis. Én dag blir liket til en gammel kvinne funnet i fjellene. Goto-familien sier hun ble angrepet av en bjørn, men Daigo legger merke til et menneskebitt. Det blir snart tydelig at ikke alt er som det virker i landsbyen.