Twilight of the Yakuza
Yakuza er en utdøende rase. Medlemmene blir eldre, og regjeringen har innledet en aksjon for å fjerne alle. Men hvem er Yakuza? En samfunnsplage i nasjonen eller nødvendig onde i et land med en av de laveste kriminalitetsratene i den industrialiserte verden?