Os Segredos Da Tia Cátia
Os Segredos Da Tia Cátia er en TV-serie med den alltid vennlige og imøtekommende tante Cátia, hjemmet hennes, og spesielt maten hennes. Forbered redskapene og alle ingrediensene, og bli med tante Cátia når hun lager nydelige oppskrifter som kan få alle amatørkokker til å skinne på kjøkkenet. Hun har ofte besøk av spesielle gjester på kjøkkenet.